MNFT FC

MNFT FC
Logo MNFT FC

Pages

Sunday 6 March 2011

Squad U23 Malaysia menentang U23 Pakistan

Squad bawah U23 Malaysia telah mengumumkan squad yang akan menentang U23 Pakistan di 9 March di Lahore, Pakistan di dalam Pusingan kedua, Kelayakan Olympic 2012.

Skuad Malaysia dijadual tiba di Lahore pada malam hari Isnin nanti. Pada perlawanan pertama di Stadium Shah Alam Malaysia menewaskan Pakistan 2-0.

Perlawanan ini akan di berlangsung di stadium Punjab, Lahore. Perlawanan ini akan disiarkan di channel Astro Arena pada waktu 9mlm.

________________________________________

Squad U23 Malaysia :
  • Penjaga Gol : Khairul Fahmi Che Mat (Kelantan) CAP, Muhammad Zamir Selamat (Harimau Muda A)
  • Pertahanan : Mohamad Muslim Ahmad CAP, Mohd Affize Faisal Mamat, Mohd Faizal Muhamad, Mahalli Jasuli, Mohamad Fadhli Mohd Shas, Mohd Fandi Othman (Harimau Muda A)
  • Tengah : K. Gurusamy VC, Wan Zaharulnizam, Mohd Irfan Fazail, Robbat Gary Steven, Shanmugam Sivanesan, Wan Zack Haikal (Harimau Muda A), Mohamad Faizal Abu Bakar (Kedah)
  • Penyerang : Ahmad Shakir Ali (Kedah), Ahmad Fakri Saarani (Negeri Sembilan), Thamil Arasu Ambumamee (Harimau Muda A)
  • Pegawai Pasukan U23 Malaysia: Afandi Hamzah (Pengurus), Ong Kim Swee (Ketua Jurulatih), Hassan Sazali Waras (Penolong Jurulatih), Roslan Ahmad (Security Officer), Wai Hwang Yong (Jurulatih Penjaga Gol)Sumber dari Malaysia Football Dimos dan MNFT FC.
________________________________________

Sumber dari Malaysiafootballdimos dan MNFT FC.

No comments:

Post a Comment