MNFT FC

MNFT FC
Logo MNFT FC

Pages

Friday 11 June 2010

Malaysia VS Cardiff City

Malaysia akan berdepan dengan Cardiff City pada 9 hingga 19 July.
Ini merupakan perlawanan persahabatan "Pre-Season" untuk Cardiff City untuk bersedia 2010/2011 Football League Championship Season(EPL).

Perlawanan ini adalah perlawanan pre-season yang lain seperti Manchester United dan Chelsea. Baru-baru ini katanye Malaysia akan berdepan Real Madrid pada tahun ini, tapi tidak ada berita baru kepadanye.

Cardiff baru-baru ini mereka kalah 3-2 dengan Blackpool dalam perlawanan play-off untuk masuk season 2010/2011 English Premier League. Cardiff City memanglah bukan pasukan yang gah jika dibandingkan dengan
Man Utd atau Liverpool, namun kesudian mereka untuk bermain di sini adalah satu petanda yang positif. Pencapaian terbaik Cardiff dalam sejarah liga England ialah muncul juara Piala FA pada tahun 1927 dan naib juara Piala FA 2008.

Squad Malaysia akan pergi ke Turkey pada 10 June hingga 20 June. Selepas squad Malaysia datang balik dari Turkey, coach Malaysia, K. Rajagobal akan rancang 5 atau 4 perlawanan persahabatan untuk squad Malaysia. Katanye kepada press.

Informasi dari website http://mysukan.net/2010/05/malaysia-vs-cardiff-city/

No comments:

Post a Comment