MNFT FC

MNFT FC
Logo MNFT FC

Pages

Monday 14 February 2011

Terima Kasih admin2 MNFT FC©

Saya ingin mengucapkankan terima kasih kepada admin2 MNFT FC© di Facebook page, MALAYSIA NATIONAL FOOTBALL TEAM.

Tampa korang, aku takkan manage page Facebook tu dengan bagus. Tampa korang, page itu takkan ada lebih 14,000 orang.

Asalnye aku je yang seorang admin page MNFT FC© di Facebook. Aku buat page tu semasa Malaysia menang SEA Games 2009. Tapi sebelum Piala AFF bermula, page aku kena serang dengan mat2 indon. Tapi aku dah dapat control balik page itu dengan pertolongan Aiman Farhan. nasib baik kau ada Aiman, kalau tak aku takkan dapat control balik page tu.

Page itu mula lah tambah dengan peminat2 dan admin2 baru masuk untuk tolongkan manage page itu.

Kepada peminat2 MNFT FC©, tolonglah teruskan sokongan kamu kepada page ini dan MNFT FC©

Terima Kasih banyak2 kepada admin2 di page itu dan teruskan usaha kamu. Tampa korang, page itu takkan jadi bagus sangat.

Terima Kasih kepada Admin2 page MALAYSIA NATIONAL FOOTBALL TEAM (MNFT FC©) di Facebook :
  • Aiman Farhan Abd Rahman
  • Puteri Wahida Abd Rahman
  • Mohd Rafiuddin
  • Amirul Izzat
  • Adi Putra Abd Rahman

Majulah Malaysia!!!!

Daripada Iman...

No comments:

Post a Comment